AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

8 Ekim 2007 Pazartesi

**SENSİZLİĞİ DÜŞÜNMEDEN**SANA VURULDUM ! **SENSİZLİK! DERİN BİR YALNIZLIK!

******Gözlerinin hasretinde, yüreğim boşluklarda sesini arıyor. Yankılansa sesin odama ve gözlerim geceme yıldız misali düşse yeter bana. Başka bir şey istemiyorum. Bir tek gülüşün tüm acılarıma yetecek kadar güzel. Ve seninle yaşayacağımız güzel günler tüm hayatıma bedel.

*********Boş duvarlara ismini söylüyorum ve seni yıldızlara soruyorum, acaba neler yaptı diye. Vurulmuşum sana. Gözlerine yanıyorum bir alev topu gibi. Hasretin sanki volkan gibi köşe başlarında patlıyor.

*************Sensiz düşüncelere dalsam her fikrim kör kurşunlara isabet ediyor.Gözlerinden mahrum gecelerim, katrana boyanıyor. Uçurtmalarım senden haber alır mı diye omuzlarımdan kaldırdım. Yüreğimi göçmen kuşlarla sana yolladım, hoş gelmeyeceklerdi biliyordum. Yüreğini ve gözlerini bırakacaklardı avuçlarıma. Acıların müjde kokan çiçeklerdi.Kaç mevsim sığar ya da bir ömür kaç mevsimdir?



*************Sen, yaşadığım en güzel dört mevsimsin. Yüreğime ekip, gözyaşlarımla beslediğim en büyük sevdasın. Bazen kilometrelerce uzak, bazen aldığım nefes kadar yakınsın. Uzak diyarlardan gelen sesinin, merhabasıyla gelir konar yüreğime, yaz mevsimi. Engin denizlerin ortasında, yunuslarla yarışır. Deniz kızlarıy la yarışır bulurum kendimi. Korkutmaz suların rengi ve derinliği, tıpkı sana duyduğum sevgi gibi. Nice bir zaman sonra dans ettiğim beyaz köpüklü dalgalar, bilmediğim bir çölün kızgın kumlarına bırakır beni. Kervanlarla yolculuk eder bulurum kendimi.

******Sen uçsuz bucaksız çöllerin ateş’ten prensi, ben gölgene muhtaç bir kum tanesi… Bir an bir dua sesi getirir kendime beni. Kurduğum düş sona erer, gerçeğe dönüşür duygular. Sen yoksun, yaşadığım hayal kırıklığıyla hüzün yine kapımı çalar. Gözlerimde DOLU misali birikir yaşlar ve sen bilmezsin. Yüreğime yağmurlar yağar.

********Yağan yağmurlarla gelen sonbaharda, daracık bir patika yolunda yürür bulurum kendimi. Ağaçlar yapraksız kalmış yine. Sensiz! Ben gibi. Üzerine basmaya kıyamadığım sarı, kırmızı yaprakların sesleri alır götürür geçmiş zamanlara beni. Yeşile bürünmüş dallar, alnına kondurduğum buseler, heyecanla elime tutuşturduğum gül goncaları gelir aklıma. Düşen bir dal parçasıyla boğazımda düğümlenir.

*******Tarifsiz duygular ve gözlerimde birikir yaşlar. Yüreğime yeniden yağmurlar yağar.Eteklerine kardelenler serpilmiş beyaz gelinliğiyle, dört başı mağrur gelinlere benzeyen bir dağın zirvesindeyim şimdi. Bir dağ başında, yalnızlığı yaşıyor yüreğim… Dağ başı yalnızlığı ölümden beter? Yumruklarımı sıkıyorum, avazım çıktığı kadar bağırıyorum?

*************Seni çok seviyorum! ******Sesimin yankısıyla çığlar düşüyor eteklerime. Yollarımda karlar, yollarımda kara yazım var. Gel desem gelemezsin? Gel desen! Ayaklarımda buzdan prangalar, gözlerime hapsettiğim yaşlar ve yüreğime yeniden yağmurlar yağar. Tüm cömertliğiyle gelen bahar .… Çağıldayan dereler, el ele dolaşan sevgililer. Bir yandan uçurtma kuyruğuna asılı kalmış çocuk sesleri.

*******Taze bahar çiçekleri, çiğ taneleri, başımda eser bahar yelleri ve dilimde uzak diyarların sevda türküleri.Mevsimler geliyor ve geçiyor hayatımdan. Bir yanım hep eksik, bir yanım hep sensiz kalıyor. Görmüyorsun? Duymuyorsun? Yüreğime yağmurlar yağar. Yağmurlar yüreğime ağlar. YÜREĞİM KARA YAZIMA AĞLAR.

SEN!
BİLMEZDİM, BÖYLESİNE UZUN OLDUĞUNU GECELERİN.
UMUTSUZ GÜNLERİN HÜZNÜNÜ DUYMAMIŞTIM HİÇ.
UYKUMU BÖLECEĞİNİ BU MUTSUZ DÜŞÜNCELERİN.
BİLMEZDİM SEVDA NEDİR TATMAMIŞTIM HİÇ.
KEDERLERİN EN İNSAFSIZI BENİMLE ŞİMDİ.
SUSKUNLUĞUM ÖYLESİNE ÖLÜMDEN ZOR Kİ.
ÇAĞIRSAN EN UZAK İKLİMLERDEN KOŞUP GELECEĞİM.
BİR GÜLÜŞÜN DÜNYAMI AYDINLATACAK EN AZINDAN.
VE KUÇAK AÇACAĞIM MUTLULUKLARIN EN GÜZELİNE.
BİR DUYSAM AŞKIMI GÖZLERİNDEN, DUDAKLARINDAN.
OYSA SENDE BEN GİBİ MAHZUNSUN BİLİYORUM.
BİLİYORUM YASAL AŞKIMIZ BİZİ BÖYLE SUSTURAN.
N OLUR ARTIK YETER BU İDAMLIK HASRETİMİZ.
BİN YIL SEVECEĞİM BİR UMUT VERSEN.

AHMET SELÇUK İLKAN