AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

8 Ekim 2007 Pazartesi

BU HAYATI AVUÇLARININ İÇİNDE TUTUYORSUN! VE ANLAMIYORSUN

*********Onu hatırladıkça başı göğe ermişçesine ya da asansör boşluğuna düşmüşçesine ürperiyorsa yüreğiniz. Ömrü saatlere sıkışmış bir kelebek telaşıyla o hüzünden bu neşeye konup kalıyorsa gün boyu nedensiz. Ve her konduğunuzda diğerini iple çekiyorsanız bu hislerin.

***********O’nunlayken pervaneleşen yelkovanlar, onsuz mıhlanıp kalıyorsa yerine bir akrep kadar hain.
Sınıfta, büroda, yolda, yatakta içiniz içinize sığmıyor, o’ dan söz edilince yüzünüz sizden habersiz mis kokulu bir ekmek dilimi gibi kızarıyor. Mahçup somurtuyor ve ya muzip sırıtıyorsa. Ve o her durduğunuz yerde duruyor.

*********Her baktığınız yerde size bakıyor. Siz keyiflendikçe gülüp, hüzünlendikce ağlıyorsa. Dünyanın en güzel yeri onun yaşadığı yer. En güzel kokusu bedenindeki ter.En dayanılmaz duygusu gözlerindeki kederse. Hayat onunla güzel ve onsuz müptezelse. Elmalar, kiremitler, gökyüzü, yeryüzü, onun yüzü pembeyse. Kışlar, yazlar, güzler ilkbaharsa.

********Her şiirde anlatılan oysa. Her filmin kahramanı o.. Her roman ondan söz ediyorsa. Her çiçek onu açıyorsa. Bir anlık ayrılık, bir ömür geliyor. Ve gider gitmez özlem saç diplerinizden çekiştirip beyninizi acıtıyorsa. İştahınız kapanıyor, iştahınız açılıyor, iştahınız şaşırıyorsa. İştahınız hasret acısından bile karşı konulmaz bir tat buluyorsa.

*********Eliniz telefonda yaşıyor. İşaret parmağınız sürekli onu tuşluyor. Dara düştüğünüzde kapıyı çalan o olduğunu adınız gibi biliyorsanız. Mütemadiyen bir sarhoşluk halinde, her çalan telefona o diye atlıyor. Vitrindeki her giysiyi ona yakıştırıyor. Konuşan birini dinlerken “keşke o anlatsa” diye iç geçiriyorsanız. Özlemi sol göğsünüzün altında tek nüsha bir yasak yayın gibi taşıyorsanız, gün boyu. Hem kimseler duymasın, hem cümle âlem bilsin istiyorsanız.

******Onsuz geceler ıssız, sokaklar öksüz. Ayrılık- ölüme. Vuslat- sehere denkse. Gamze- gamze tebessümde onun içinse. Alev –alev öfke’de. Bunca tavır, onca sabır. Ve nihayetsiz kahır, hep onun yüzü suyu hürmetine. Uğruna ödenmeyecek bedel. Gidilmeyecek yol, vazgeçilmeyecek konfor yoksa. Dışarıda yer yerinden oynuyor ve içerde bu sizi zerre kadar ilgilendirmiyorsa. Nedensiz küsüyor, sebepsiz affediyorsanız ve bütün bu hallerinize siz bile akıl erdiremiyorsanız.

********Kaybetme korkusu – kavuşma sevincine ağır basıyorsa. Ve aşk gurura baskın çıkıyorsa, bu yüzden her daim gece yarısı kadim bir dost gibi kucaklayan tanıdık bir şarkı. Bütün acı sözleri unutturmaya yetiyorsa. Her gidiş de ayaklarınız “geri dön” diye yalpalıyorsa. Ve siz, kendinize rağmen geri dönüyorsanız. Sınırsız, sabırsız, doyumsuz bir tutkuyla. O halde bugün sizin gününüz “ çok yaşayın” ve’ de “ siz de görünüz”
SEN
Bu şehri seviyorum.
Çünkü! Sen.
Bu şehirde yaşıyorsun.
Günün, en güzel saati bu.
Çünkü! Sen
Beni bekliyorsun.
Bana diyorsun ki.
Sende ne buluyorum,
Anlamıyorum.
Bazı şeyleri anlamak için,
Büyümek gerek diyorum.
Nasıl yani diyorsun.
Bilmiyorum.