AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

8 Ekim 2007 Pazartesi

BEN BİR BÜTÜNÜM! EĞER YARIM OLSAYDIM! SENİNLE BİR BÜTÜN OLMAK İSTERDİM

____ Seninle olmanın en güzel yanı
N biliyor mu sun?
Elin - elime değmeden, avuçlarımı terleten sıcaklığını ta içinde hissetmek.
____Senimle olmanın en kötü yanı
N biliyor mu sun?
“Seni seviyorum” sözcüğü dilimin ucunu ısırırken her konuşmamızda,
boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek.
____Seninle olmanın en heyecanlı yanı
N biliyor mu sun?
Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek, birlikte ağlamak, birlikte gülmek. Ve buradayken bile çığlınca özlemek.
____Seninle olmanın en acı yanı
N biliyor mu sun?
Seni hiç tanımadığım bir sürü insanlarla paylaşmak. Senin yanında olan,seninlekonuşan herkesi çocukça kıskanmak.
____Seninle olmanın en mutlu yanı N biliyor mu sun?
Tanıdık biriyle karşılaşma tedirginliği ile yollarda yürümek yan yana. Elimdeki şemsiye ye inat, yağmurda ıslanmak birlikte. Elimdeki kır çiçeğiyle seni beklemek. Aynı mekanlar da seninle aynı yiyecekleri yemek.

____Seninle birlikte olmanın en romantik yanı N biliyor mu sun?
Sensiz gecelerde! Sana söyleyemediklerimi yıldızlara, aya anlatmak. Okuduğum
kitabın sayfalarında, dinlediğim şarkıların, türkülerin, şiirlerin her mısrasında seni bulmak.

____Seninle olmanın en zor yanı N biliyor mu sun?
Seni kaybetme korkusuyla hayatta ilk kez tattığım o tarifsiz duygularımı, umut denizinin ortasında küreksiz bir sandala hapsetmek.
Sevgili yerine yıllarca seninle dost kalmayı başarmak. Yalın ayak yürümek, bıçağın en keskin yerinde. Kanadıkça tuz yerine gözyaşlarımı basmak yüreğime.

___Seninle olmanın tek yan etkisi N biliyor mu sun?
Nerden bileceksin?
Sen benimle hiç olmadın ki?

___ Olsaydın avuçlarım terlemezdi.
Isırmazdım dilimin ucunu.
Özlemezdim seni yanımdayken
Kıskanmazdım
Korkmazdım yollarda yürümekten.
Islanmazdım yağmurlarda.
Yıldızlara, a’ya dert yanmazdım.
Böyle her şarkıda sarhoş olmazdım.
Korkmazdım seni kaybetmekten.
Ayaklarım kan revan atlardım.
Sandaldan denize ve her kulaçta seni haykırırdım.
Ama sen! Hiç benim olmadın ki.
Ya aklın başka yerlerdeydi.
YA YÜREĞİN!!!

__Tutkunuz! Sevginin içinde erimek olsun.
__Tutkunuz! Aşırı duygusal davranışların getireceği acıları tanımak olsun.
__Tutkunuz! Kendi sevgi anlayışınızla, kendinizi vurmak olsun. Varsın istekle ve çoşkuyla kanınız aksın
__Tutkunuz! Kanatlanmış bir yürekle sabaha gözlerinizi açıp, sevgi dolu bir güne başlaya biliyor oluşa, teşekkür etmek olsun.
__Tutkunuz! Gün akşama erdiğinde evinize minnetle dolu bir yürekle döne bilmek olsun.

____VE YÜREĞİMİZE GÖMDÜĞÜNÜZ SEVGİLİNİZ İÇİN İYİ BİR ŞEYLER DİLEYİP YATIN.
__DUDAKLARINIZ DA ONU YÜCELTEN BİR ŞARKI OLSUN.