AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

7 Ekim 2007 Pazar

NEDEN Mİ! SEVDİM SENİ!

*****SENİ SEVİYORUM!
Sadece kim olduğun için değil, seninle beraberken kim olduğumu anladıgım için.
*****SENİ SEVİYORUM!
Sadece kendine yaptıkların için değil,bana yaptıkların için.
****SENİ SEVİYORUM!
Saklı kalmış beni ortaya çıkardığın için.
*****SENİ SEVİYORUM!
Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman,üzüntülerimi alıp.
****Onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o güzellikleri,o sıcaklığı, o ışığı koymayuı başardığın için.
****SENİ SEVİYORUM!
Hayatımı bir tapınağa çevirdiğin ve her günümü bir şarkı haline çevirdiğin için.
*****SENİ SEVİYORUM!
ÇÜNKÜ! Sen kimsenin başaramadığı şeyi,kendimi iyi hissetmemi ve hiç bir zaman olmadığım kadar mutlu olmamı sağlıyorsun.
*****Sen bunları konuşmayla değil, dokunmayla ve ya işaretle değil.
Sadece kendin olmakla yapıyorsun.
SENİ SEVİYORUM!


*****SENİ SEVİYORUM! ÇÜNKÜ!
BİR RESSAMIN ÇİZEBİLECEĞİ EN GÜZEL
TABLOSUN SEN.
RENKLERİNLE
BÜYÜLÜYORSUN BENİ.
HAYRAN -HAYRAN
BAKIYORUM SANA.
YADA BİR ŞAİRİN
YAZABİLECEĞİ EN ANLAMLI BİR ŞİİR.
SEVDAYI VE AŞKI ANLATAN.
SENİ SEVİYORUM! ÇÜNKÜ.
SORGULAMIYORSUN?
YARGILAMIYORSUN BENİ.
OLDUĞUM GİBİ KABUL EDİYORSUN,
HATALARIMLA, ZAAFLARIMLA.
DEĞİŞTİRMEK YERİNE,
ANLAMAYA ÇALIŞIYORSUN.
NE GÜZEL.

MEHMET ÇOŞKUN DENİZ


-------ADAM GİBİ ----------

*****Ben seni hiç sevmedim ki.
Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim.
Bir çiçeğe gülmeni bir güle benzemeni sevdim.
Bir de yıldızları sevdim.
Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular.
Ben seni hiç sevmedim ki.

****Beni yola koyduğunda ayrılmayı sevdim.
Kurşunları sevdim beni vurduğunda.
Ağlamayı sevdim unuttuğunda.

****Yalnız olduğumu anladığım da.
Ayakta kalmamı sevdim.
Yıkılmamı sevdim seni her hatırladığımda.
Ekmeği sever gibi sevdim sensizliği.
Su gibi özledim temmuz güneşinde sesini.
İkindi de yağmur gibi.
Geceleyin rüzgâr gibi sevdim seni sevdiğimi.
Ben seni hiç sevmedim ki.

*****Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim.
Menekşeyle konuşmanı.
Nisanı hatırlatmanı.
Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını.
Düştüğüm zaman kanayan yanlarımı.
Ve tuhaflığımı üşüdüğüm zaman.
Sakız satan çocukları.
Yeni çıkan şarkıları.
Her kaybettiğimde kazanan yanlarını sevdim.
Denize düşmüş bir gül gibi düştüm ateşe.
Ben yangını sevdim.
Yandığım zaman böyle işte
Ben seni hiç sevmedim ki.

****Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine.
Bir gece bir şiir gibi kibrit alevinde.
Alemin ortasında, kimsesizliğin sesinde.
Buğusunda sabahın.
Acımasızlığında bir âhın.
Ağlayan yüzünde İsâ’nın.
Her ferahlatan gücüyle duanın.
Korkutan yanıyla narın.
İncirin,zeytinin ve kalbin üstüne.
Gülün üstüne.
Tutunduğum umudun üstüne.
Korkunun üstüne, senin üstüne, hepsinin üstüne.
Ben seni hiç sevmedim ki.
Ben sevdim mi! Adam gibi severim.
Ben sevdim mi !Adam gibi severim.

TUTKUN BIÇAK---İBRAHİM SADRİ

-------NEDEN Mİ! SEVDİM SENİ -----
Çünkü! Kendi yaşam yolculuğun için.
Ne varsa değerli olan.
Gökkuşağı gibi saydam ve yalın.
Yüreğini, yüreğinle bana yansıttın.

Çünkü! Umutlarıda hüzünleride.
Ne güzeldi seninle baş başa yudumlamak.
Yaramaz çoçuklar gibi kıvancımı da.
Acılarımı da sevgiyle paylaştın.

Çünkü! Doğal akışında yaşamın.
Barış adına dirlik düzenlik içinde.
Özenle, sevgiyle, yüce gönlünle.
Yeni dünyalar yaratmaya çalıştın.

Çünkü! İnsanca onurunla varsın.
Gözyaşımı sildin saf duygularınla.
Sevda türküleri gibi rengarenk.
Açtın bana, benliğime karıştın.

İşte bütün bunlar için sevdim seni.
Ölünceye kadarda seveceğim seni.
Ey aşk!

CANSEVER EYÜPOĞLU

******SESİNİ DUYMADIĞIM GÜN! ******
YAŞANMIŞ DEĞİL.
AÇAN ÇİÇEK DEĞİL.
ÖTEN KUŞ DEĞİL.
YÜZÜNÜ ĞÖRMEDİĞİM GÜN.
İÇİMDE YILDIZLAR SÖNÜK.
GÜNEŞLER GÜNEŞ DEĞİL.
SENİ SEVMEDİĞİM GÜN,
SENİ ANMADIĞIM GÜN,
OLACAK İŞ DEĞil.

ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN