AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

19 Eylül 2007 Çarşamba

**AYRILIKLARIN BAŞKENTİ! *****SENSİZLİK***



NEYLERSİN
Bazen acı dinmez, bazen de yağmur dinmez.
Sevgilim gülümse, her şey unutulur.
Suskunuz bu akşam üstü
Hasretle yanmışız,neylersin.
Bir gün, bu mahzun sevdadan geriye
Kalırsa, sadece o hüzün kalır.
Sende anladın ki yapa yalnızız
Buluşmamız yasak
Görüşmemiz yasak.
Devrilmiş kadehler gibi, dönüyor başımız,
Neylersiniz.
Ah güzelim
İncinmiş bir sesi vardır yağmurun
Yanaklarına vurduğunda hissedersin.
Ve bir veda sözcüğü, saçlarına
Titreyen bir öpücükle dokunduğunda;
Bu anı dondurmaya yetmez nefesin.
Bir film sahnesi gibi,
Akar gider ayrılık,
Neylersin.

Biz zaten hiçbir romanda.
Kendi hayatımıza rastlamadık.
Bütün şarkılar bizi yanlış anlatmıştı.
Ve bütün bulmacalar yarım bırakılmıştı.
Tenha sokaklarda üşüyüp durdu sırtımız.
Oysa, tutuğumuz balıklar bile.
Yeniden denize bağışlamıştık.
Biz hayata dair
Hiçbir yanlış yapmamıştık.
Neylersin.

BİZ BU SONUCU HAKETMEDİK
HAYIR! ETMEDİK.
ÖMRÜMÜZ BU TALANA LAYIK DEĞİLDİ
.

Bazen acı vurdu bazen de yağmur
Hiç gülmedi yüzümüz
Hiç büyümedi gülümüz.
Bizi yalnızca akşamlar kucakladı
Biliyorsun.
Sabaha çıkmayan bir yoldu yürüdüğümüz.
Bir gün bu öykünün sonuna gelince.
Ansızın desem ki: hoşça kal canım.
Unutursun!
Mecburen unutursun.
Yıldızlar söner, bu aşk da biter.
Bazı gün hatırlayınca, sessizce ağlarız.
Neylersin.
Ah bebeğim, ah
Kekremsi bir tadı vardı gözyaşının.
Dudaklarına sızınca fark edersin.
İçindeki vurgun aşklar mezarlığında.
Ayrılık,ölümden üstün yazılınca
Gideni durdurmaya yetişmez sesim
Bir inme gibi.
Dolanır bedeninde pişmanlıklar.
Neylersin.
Biz bu aşkı sürdüremezdik,
İnan, sürdüremezdik…
Kalbimiz bu heyecana müsait değildi.
Bize hep acılar kaldı, bize hep yağmur…
Unutmasan bile artık
Unutur gibi yapacaksın.
Ve buruşturup-buruşturup attığım kağıtlar da,
Hiç bitiremediğim
Bir şiir olarak kalacaksın…

Yusuf Hayaloğlu
BİRİNE AŞIK OLDUĞUNUZUDA &&&ANCAK &&İÇİNİZDEKİ YANGIN KÜLE DÖNDÜĞÜNDE ANLARSINIZ


*************ANLAMALIYDIM**********

---------- Ben! Seni görmek için sınırlarımı zorlarken, senin umursamamandan, alaycı konuşmalarından, ya da senden vazgeçerim diye korkup önüme bir parça yem atmandan anlamalıydım... Ben, hayatta hiç kimseye bu kadar sabırlı bu kadar mülayim davranmamıştım.


-------------Oysaki. Severdim özgürlüğümü, asi olmayı, bir bardak suda fırtınalar koparmayı, kimseye hesap vermemeyi... Bir bunları severdim bir de seni sevdim... Sevgilin değil sevdiğin olmayı istedim.... İlk defa biri benden hesap sorsun istedim, bir açıklama beklesin. Bu biraz açık değil mi ya da "Hayır bir yere gitmiyorsun, evde oturuyorsun!"dan başka bir şeydi bu... Beni sorgula, duygularımı sorgula istedim. Olmadı... Ne kadar da kolaydım senin için, ne kadar da zahmetsiz...


------------ Tabii ki, bocalardın, emindin düzgün insan olduğumdan hayatında hiç karşına çıkmamış kadar düzgün, emindin seni çok sevdiğimden ve düşündüğümden; öyle olmasaydı her probleminde ilk beni arar mıydın? Nedenleri! Niyeleri merak etmedim hiç, inan etmedim... Bu kadar sevgisizliğinde seni nasıl bu kadar sevdim, onu merak ettim.


---------Benim için ne düşündüğünü, beni nasıl gördüğünü, sendeki beni merak ettim... Artık hayal kurmuyorum, geçmişe bu kadar bağlı olmamın sebebi; o zaman çok mutlu olmam bunu biliyorum... Şimdi tekrar başlasak da, yalnızlığı paylaşsak da, sana gönlümü açabilir. Gözüm kapalı güvenebilir miyim sanıyorsun? Şimdi artık tek başınayım...


----------------Hiç değilse hakkını veriyorum yalnızlığın. İki kişilik kocaman bir boşluktansa, sensizliği ve yalnızlığı yeğlerim... Artık kendimi görmemek için aynalara bakmıyorum, üşürüm diye kazağını giymiyorum, ağlarım diye şarkımızı söylemiyorum.

******BELKİ DE ***SEN HAKLISIN! ARTIK BEN BİLE KENDİMİ SEVMİYORUM****








KALBİM***** KALBİNE !EMANET YAR?

************“İki varlık iki yürek atar dururmuş uzaklarda... ....ve bu varlıkların kalpleri kanarmış her gece”


*************Kalbim hep kanamaya mahkum sanki. Bir kez de kanamasa sanki.. olmaz mı..
Her zaman tek başıma yaşadım sevdamı. Tek kişilik dünyamda çok kişilik sevdim... kocaman sevdim.. Sitem değil bu sözlerim sakın ha yanlış anlama sevgili.. Gönül kırgınlığı bu.. ama sana değil.. sen haklısın.. belki.. kırgınlığım tamamen kendime.. gönlüme..yüreğime.. bu yürek var ya bu yürek.. durur durur nerde imkansız var gider onu sever işte..

*********Sessiz sevmeye odaklı kalbim sanki. haykırırcasına sevmek isterdim oysa.sevmeler hep içten, hep susarak mı olmalı?ben seni bir kenardan, sessizce, inceden mi sevmeliyim?özledim seni. özlüyorum. elimde değil.
********Ruhun bensizliğin ağırlığını çekiyor mu şu dakikalarda.. bilmiyorum.. ve..bilmeyi deli gibi istiyorum.. Suskunluğun aşkından daha çok deliye çeviriyor bilesin... sessizliğinin yanında sensizliğine de mahkum etme beni sevgili ne olur...

*********Özlemin bazen isyana yöneltse de kalbimi ve dilimi, yine de orda, her nerdeysen.. işte orda.. beni de beraberinde götürdüğünü biliyorum. Her an aklında olmasam da sevdam girdi ya bir kez yüreğine, arada hatırlasan da olur beni.. sitemim yok sana yüce gönüllü sevgili... sitemim yok sana...

*******Bir yaprak misali salınsa da bedenin ardım sıra, bil ki asla izin vermem yere düşmene.. avuçlarımda saklarım sana ait olan herşeyi sakladığım gibi.. Keşke büyütebilseydin çocuk cesaretini ve keşke artık maziden toplamak zorunda hissetmeseydin bölünmüş kimliğini..Çok ihtiyacım var buralarda sana.. varlığına.. sıcaklığına.. sesine.. bırak mazi adına yakışır şekilde kalsın geçmişte. sen maziyi bende yaşadığın milyon yıllık aşkla an.. gerisini bırak yüreklerimiz yaşasın. özlüyorum seni, her zaman ki gibi.
********Hani şu anda çıkıp gelsen, kollarına sarsan beni.. sıcacık.. sımsıcacık duygularla minik bir buse kondursan dudaklarıma.. İçsem hasreti dudaklarından kana kana. İmkansızlığın takılsa da dikenlerine hayatımın seni sevmek ne güzel sevgili.. çok güzel..inanılmaz güzel. Tarifsiz.. Seviyorum seni..
*******İçimde sakladığım kimsesiz aşkın sahibisin sen.. hep senmişsin beklediğim.. sana saklıyormuşum yüreğimdeki kırık yetim duyguları.. Aşksın bende.. hüzünsün.. göremediğim, dokunamadığım can yarım..söylenmemiş nice sevda sözümsün.. içimdeki yaralara belki de tek çözümsün..

*********Bir ateş düştü yüreğime.. tam şuraya sevgili.. Hani sol yanımda göğsümün hemen altındaki yer var ya.. Alev alev şu anda.. Acaba diyorum.. Hani tek isteğim bu ama.. Acaba ben mi düştüm aklına.. Uzanıp da.. Yüreğimi mi tuttun ellerinle.. Belki de kuruntu.. Çok istiyorum ya öyle olmasını.. Öyledir diye umut ediyorum işte.. Kınama beni.. Çok bekledim çünkü.. Sitem olmalı mı aşkın içinde sevgili... Sitem etsem üzer miyim seni.. Onca zaman beklemişim seni.. Sitem etmeden.. Edemeden.. Hem sen sevmesen de severim ki ben seni.. Beni seviyorsun diye sevmiyorum ya.. Sen olduğun için.. O yüreği ruhu taşıdığın için.. Herşeyinle.. Seviyorum..

*********Bu bizim masalımız değil mi sevgili.. sonunda asla düşmeyecek olan üç elma var gerçi ama.. sonsuz bir masal olsun bizimkisi.. varsın olmasın sonu.. Hani.. BİLSELER... KISKANIRDI ya cümle alem.. bizi.. sevgimizi.. ama.. varsın kimseler bilmesin yüzyılın en güzel aşk masalını.. biz biliyoruz ya.. sevgimiz var ya.. ne güzel.. Sen ne güzelsin..


**********Sessiz sevmelere mahkum ettin bu yüreği sevgili.. senden gelen her güzel şeyle birlikte buna da eyvallah..

Kalbim kalbine emanet yar...ben ruhuna talibim..

Sema Şener





******************MÜSAİT BİR YÜREK ACISINDA İNEBİLİR MİYİM?*********
------------Elveda..Yol ayrımı çoktan gelmiş de..geçmiş bile..İneceğim son durak gelmişte ben uyumuş kalmışım.Camın ardındaki renkli dünyalara daldım..Kaçırdım ineceğim yeri.. ..........Şimdi müsait bi yürek acısında indirirmisin beni.......

-------Yolculuk çok güzeldi sağ ol.. Hiç ağlamadım (yalan..) hiç üzmedin beni (yalan..) hiç yakmadın canımı (yalan…) .Çok ama çok sevdin beni .(YALAN…Söyleyebileceğin….........üstelik utanmadan söylediğin bir yalan..) Merak etme ben buradan sonrasını biliyorum...........Yürürüm evime kadar...........

Ben bu yollardaki cam kırıklarını tanıyorum............Yolara dökülmüş acıtan dikenleri biliyorum.................Daha önceki parçalanmış ayaklarımdan kalan kanlar kurumuş ama izleri kalmış......Ben o çizgileri takip ederim.. Sen sakın üzülme.............

------------Müsait bir yürek acısında inebilirmiyim?.
. ..........Gerçekten çok sıkıldım........Gitmeye hiçbir zaman cesaret edemedim.Korktum..Düşmekten ,yalnız kalmaktan , saplantılı düşlerimden korktum..Seni kaçıp sığınacağım günahlarımdan af dileyeceğim mabet bildim..Nedense tüm günahlarımıda seninle işledim.- Utanıyorum.......Yalnızlığımdan........Korkuyorum hemde daha fazla tüm korkularımdan.. Kandım..kandırıldım.. Üstelik sen kandırmak içinde hiç çaba sarfetmedinki…Tüm suç benim..Ben tüm yalnızlığımı hak ettim. Renkli gözlerinde renkli hayallere daldım..Oysaki senin bir suçun yoktu.......Ben kendi uydurduğum aşk masalına inanmıştım….....Hani masal olacaktık seninle.. Şimdi koca bi yalan olduk..

------------------- Müsait bir yürek acısında inebilirmiyim

…. ........İnanmıyorum artık mutluluklara..........İnandığım tek şey su rengi tuzlu gözyaşlarım........Gözyaşlarımla yıkayacağım kalbimi.Başka bir çaremde kalmadı........Direnmelerim boşuna..S...........en çok sevmiştin ya beni (YALAN..) Şimdi canın acıyacak ya (yalan), için parça parça olacak ya (yalan) sakın üzülme..Ben senden önceki yoluma devam edeceğim. .Emin adımlarla yürüyeceğim. Sonra uzun yolculuklardan sonra kendime varacağım .. O vakte kadar yalın ayak yürüyeceğim..


--------------------Sen beni indir müsait bir yürek acısında..

Ben kendi derdime ortak olacağım.. Bomboş çocuksuz bir parkta bırak beni......Ben biraz geleceğin yalnızlığını seyredeceğim..Biraz çocukluğuma ağlayacağım......biraz yitirdiklerime ..biraz karanlık gecelerime ..biraz güneşleri batmış günlerime ağlayacağım......Sana hiç ağlamayacağım (yalan) , seni bundan sonra hiç düşünmeyeceğim.. Gömeceğim kalbimi gömdüğüm yere .......Seni unutacağım (yalan..yok hayır gerçek) Zamanımı alacak ama unutulacaksın. Senden bana, bir tek yalanlar miras kalacak..

------------Müsait bir yürek acısında inebilirmiyim?
........ Keşke sevdim bir zamanlar seni ama bitti şimdi deseydin…Keşke bu kadar değersiz görmeseydin önünde dağlar gibi duran yürekli sevgimi. Şimdi sevgin bir kambur sırtımda…Taşıyacağım ömrümce yalandan sevgini.. İnsanlardan gizlemeye çalışacağım.. Kahretsin ki herkes görecek o kamburu..Ben ardımda saklıyorum sanarken görünecek.. Gözyaşlarım içime akıyor.. Hiç bir merhem çare olmuyor yüreğimin acısına ..
---------Seninlede yalnızdım..ama bu yalnızlık zor geldi bana.. Tüm zorları başardım ya hayatta .. Şizofren sevdam terk etmiyor içimden beni.. Dönüşü olmayacak bir yola girdim..Zaten sevgimiz asla kesişmeyen paralel yollardı birbirine.......Ve biz hiç bi zaman kavuşamadık bize....İstemiyorum artık renkli gözlerini......Söylemeyeceğim artık sana en güzel aşk sözlerini..

-----------Yalvarmayacağım bu sefer ardından…Bu sefer gurur yapıcak bir durum yok…Bıçak gibi kesildi sevda bağları..Bu sefer başka bir tenin kokusu bulaştı bize..........Kaldıramaz bu aşk bu lekeyi..Kaldıramaz bu sefer bu kalp başka kalbin kırıntılarını..Üstelik seni kandıran o tene nefret bile duymuyorsun…....Üstelik saçma bir tek geceyi bana tercih ediyorsun…........ Bu sefer dur demiyeceğim sana..Bu sefer kapattım kapılarımı açmıyacağım sana….Bu sefer yoksun gözümde..


--------------Müsait bir yerde indir beni..

Ben bundan sonraki yolculuklarımı kaçak yapacağım..Bir trenin kompartımanlarda kaçak bir yolcu olacağım..Hiç bir biletçi bulamayacak bu kaçak sevdalı yolcuyu..Hiçbir yolcu görmeyecek bu kaçak yolcunun yüzünü , hiçbir zaman duyamayacak bu yolcunun kokusunu kimse.. Hadi şimdi indir beni müsait olmayan bir yerde…

**********SeVmiyoRum kenDimi...! Sevmem öyLe heRkeSin sevDiqi $eyLeri..! ************

****AŞK! Benim adım AŞK.
İki sesiz, bir sesli harften ibaret değilim sadece.
Ne şekilim belli , ne şemalım.
Ne de zamanım .
Ansızın dikili veririm karşınıza.
Kalbinizin derinliklerinde demlenip.
Süzülü veririm sevdanıza.
Hoş geldim! Benim adım
AŞK*





Eski Toprak .Boşa ah etme a bülbül...Ne aşık kaldı ne de gül...Göç etmiş eski sevdalar...Şimdi mevsim en son eylül...Çok eskiden adı varmış..Başka bir tadı varmış...Adam gibiymiş..Sevmeler...Ne düzenbaz sevişmeler...Ne vedasız gitmeler..Yokmuş böyle bahaneler...Vedalaşıp Son Eylül'de...Dökülmüşler yaprak yaprak..O siyah beyaz aşkların adı!!! Şimdi! Eski Toprak!! sibel can
NASİP DEĞİLMİŞ!!!!!
Yangın!! Her aşkın yolu. Sevdim... Gördüm... Gözlerin karanlık kuyu! Düştüm... Öldüm... Ahh gönlün.. Şimdi başka yare mesken. Ahh, el çekmiyor. Kara sevda benden...Sen hangi elde sevda olup açtın. Ben karlı dağlar misali yanlızım! Yok bir sitemim hayatta herşey kısmet!! Soldu gençliğim!! Ömrümü aşkla ziyan ettim!! Ağla gönlüm! Nasip değilmiş vuslat!! Rahat uyu yar!! Sana Hakkımı! Helal ettim.
özcan deniz>


KENDİNE ! SÜRGÜN ETTİN YA BENİ?????????


-------Aşk herkesi---Kırar biraz.---- Eksilmesin.---- Acısı şükret.

********Sen bana dediğinden bu yana kırık bir yanım. İçimde bitmeyen yitmeyen bir sen. Senle tutunmuşluğum hayattaki fırtınalara, dalgalara rotamı kaybetmiş bir gemi gibiyim şimdi yalpalıyorum. Acısını yaşıyorum sensizliğin.

-------Varsın ağlasın.Dalda kiraz.Herkes kendine. Sürgün biraz.

*********Aşkımıza ağlıyor şimdi bulutlar. Gökyüzü döküyor içindekileri damla damla benim gibi. Kendine sürgün ettin ya beni.Bitmeyen bir özlemin kollarına bıraktın. Sürgünlerdeyim bu sürgünün sebebi sen sonu sen. Çocuk gülüşün.Dünden bir yara.
-------Aşk bize sıla. ----Gözlerimin önünde yüzün o masum gülüşün.

********Geçmişten kalan kabuk tutmuş bir yarasın içimde zaman zaman kanayan. Uzaklardayız bir birimize aramız da aşılmaz engeller.Aramızda başka eller, başka yollar başka hayatlar var.Akıp gidiyor hayat senden uzakta bir yerde.Günler gelirde. Büyür üzerler.

-------Aşk bize gurbet. Zaman akıp gitmekte yolunda sanıyorum her şey aklıma bir sen düşene kadar.

******Büyüyor tekrar acın içimde. Tarifsiz sızılar sarıyor,kramplar giriyor kalbime, kap katı kesilip kalıyorum.Damarlarımda kan akmıyor bir kalp krizine dönüşüyorsun.Feryat ediyor kalbim sonunda patlatıyor damarlarım yinede yoksun.

-------Ay ışığı. --Tende bıçak. --Giden sürgün.--Kalan kaçak.

*******Sürgün edilmiş bir aşk bu. Senden uzaklarda bir deniz kenarında sana doğru bakıyorum hasretle. Yüzün gibi parlıyor bu gece ay. Tebessümler oturuyor yüzüme.Yaralarım kanıyor deniz tuz basılıyor üstüne seni hatırladıkça. Mavi bir gecede hasretliğin siyahı sarıyor etrafımı.Kapansın yarası. Şu gecenin. Ayrılıklar örtsün üstümü. Sensiz geçen yılların yarası kapansın artık.

--------Ya tam sana gelsem ya tam senden gitsem sıkışmasam hep iki arada bir derede.
*******Sen en iyisi bende bitsen ve kapatıp kapıları mühürler vursak üstüne. Kimim kimsemdir. Ah gözlerin. Gidecek yeri. Yok kimsenin.Hiçbir şeyimsin dokunamadığımsın, gözlerinde kendimi göremediğimsin. Yanında olmadığım, saçlarını okşayamadığım. Hiçbir şeyimsin, hiç gidemediğimsin.

***********SeNdeN ba$ka kiMseM yok. Sende iSe bir bEn vaRmıYım************




*******Sonra ölümü!* *Düşündüm **Bir yumruk **Tıkandı boğazıma**Ağlayamadım. **Acaba
****************Sensizlik mi? **Yoksa! **Ölüm mü! **Korkutmuştu beni! **Ayırt edemedim.
*************İkisinin de farkı yoktu birbirinden. *********************



BAĞIŞLA
Ya zamanından erken gelirim.
Dünyaya geldiğim gibi
Ya zamanından çok geç.
Seni bu yaşta sevdiğim gibi.
Mutluluğa hep geç kalırım.
Hep erken giderim mutsuzluğa.
Ya her şey bitmiştir çoktan.
Yada hiçbir şey başlamamıştır.
Öyle bir anına geldim ki
Zamanın.
Ölüme erken, sevgiye geç.
Yine gecikmişim bağışla .
Sevgiye 10 kala.
Ölüme 5
Aziz Nesin


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
BOŞUN DEĞİL

Her dakika seni hatırlayışım.

Boşuna değil, her akşamİçime bir garipliğin çökmesi.

Bu şehrin bütün sokaklarında.

Yana yakıla seni aramam boşuna değil.

Boşuna değil. pazarları sevmeyişim.

Durup durup içimin kararması.

Gözlerimin dolması apansız.

Boşuna değil. İnan boşuna değil sevdiğim.

Bu dalıp dalıp gitmeler.

Bu dayanılmaz özlem.

Bu sevda boşuna değil.

Kolu kanadı kırılmış bir serçeyim.

Senden uzakta.

Suyu kesilmiş bir çeşmeyim.

Bir gece lambasıyım kırılmış, sönük.

Biliyorum.Her şey seninle güzel.

Her şey seninle büyük.

İnan sevdiğim inan.

Yıllardır aradığımsın.

Ömürboyu beklediğimsin.

Ben bir martıyım yalnız ve küçük.

Sen dalga dalga denizimsin.

Koşmak sana doğru.Yaşamak senin için .

Ve katlanmak herşeye seninle.

Tek başına değil.İnan,sevdiğim inan.

Seni bunca sevmem.

Boşuna değil.Boşuna değil.

On Yıl Önce Gel

Şimdi git kırçiçeğim,on yıl önce gel.

Ben o duyguları çoktan tükettim.

Ne var ne yoksa sevgiden yana.

Har vurup harman savurdum .

Mirasyedi misali.

Tükenmez sanmıştım heyhat!

Mevsimi geçti fasl-ı baharın.

Sen git kırçiçeğim.

Elinde bir demet gülle. on yıl önce gel.

Yokuşlar daha yokuş.Geceler daha uzun artık.

Kızıl akşamları seyrediyorum tek başıma.

Kanım kaynamıyor köçekçelerde.

Kahkaha atmayalı asırlar oldu.

Ağır ağır kar yağmakta şakaklarıma.

Haydi git kırçiçeğim.Sevgi dolu bir gönülle.

ON YIL ÖNCE GEL! BANA ON YIL ÖNCE


Ümit Yaşar Oğuzcan


AŞK!**Bir kadının yaşamının tüm öyküsü . Erkeğin ise! Yalnızca bir serüvenidir.

Madama da STAEL