AŞK SENİ SEVMEKLE BAŞLAYAN BİR KAİNAT
KAİNATIMA HOŞ GELDİN
GÜN IŞIĞI BİRBİRİNİ SEVEN İNSANLARIN KAPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR İNSANIN CANINI ACITIRMIŞ
AMA ASLA KOPMAZMIŞ

sadece benim ol

sadece benim ol

***HER KALP!! !YAŞADIĞI AŞK İLE ŞEKİLLENİR!!*****SENSİZ YAŞAMAKTANSA! SENİNLE BİRLİKTE ÖLMEYİ TERCİH EDERİM******SEN BENİM DÜNYAMSIN*******HAYATTA TUTUNDUĞUM TEK DALIM******SOKUL GECELERİME! BİR RÜYA OLUP DOKUN HASRETİME*****SENİN!TOPRAĞINDA BU GÜL YETİŞMEZ!BENİM TOPRAĞIMDADA SEN SOLUP GİDERSİN!******AHİRETİMİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ADAM!!!BU ÇORAK HASRET !BİR GÜN VUSLATI VURSUN******SENİN HAYALİN! RUHUMUN HEP BİR KÖŞESİNDE ASILI KALACAK!!******CANIMI YAKIYOR AŞK DEDİĞN TUZAK***KALEMİM ADINDAN BAŞKA AD YAZMAZ****BEN ROL GEREĞİ AŞIK DEĞİLİM****BEN SEVDA BÖLÜĞÜNDE KIDEMLİ ASKERİM****BEN! GİDERKEN EN ÇOK SENİ GÖTÜRDÜM****SANA KIRIK YAŞIYOR HER BİR BAKIŞIM***YIKTIĞIN HAYALLER TEK CAN YOLDAŞIM***BİTMEYEN RÜYALARIMDA HEP SEN VARSIN---------SENİNLE BAŞLADIM! BİTSİN SENİNLE!-----------------------ANLADIM SONU YOK YALNIZLIĞIN-----------------





SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ****BEN GÜNDEN SAYMIYORUM




KENDİ ZARFINDA SAKLI! BİR VEDA MEKTUBUYUM
***SEN GİTTİN***NE VARSA! GİTTİ SENİNLE BERABER***

ÇÜNKÜ! SENİ SEVMEKLE BAŞLAMIŞTI HER ŞEY***





**ÖMRÜMÜN! *********HER KÖŞESİNDE SENİ BEKLİYORUM******

19 Eylül 2007 Çarşamba

KEREM İLE ASLI

******Şiraz şehrinin, padişahı Süruri ile baş keşişinin uzun süre çocukları olmaz. Çocukları olursa, birbiriyle evlendireceklerine söz verirler.

******Bir dervişin verdiği büyülü elmayı yiyen Şah ile kesişin hanımları hamile kalır. Padişahın oğlu, Kesişin kızı olur. Oğlana Şah Gülşen, Kıza Meryem adı verilir.

********15 yaşına kadar birbirlerinden habersiz büyüyen çocuklar, Şah Gülşen’in bir kuşa taş atmasıyla evlerinin camı kırılan Meryem’in güzelliği Şah Gülşen’in aklını başından alır; Ona delicesine aşık olur. Rüyasında aşk şarabı içip Hak aşığı olur. Saz çalmaya, şiirler söylemeye başlar.

*****Kendisine Kerem, Meryem’e de Aslı adını verir. Aslının amcasının kandırmasıyla kesiş kızını alıp, kaçırır. Kerem arkadaşı Sofu ile eline sazı alıp Aslıyı aramaya çıkar. Anadolu’yu baştan başa dolaşır.

*************Aslı’yı bulur ve onunla evlenecekken bir keşişin büyüsü yüzünden Aslı’yı yeniden kaybeder. Sevgilisine ulaşmak için çekmediği çile kalmayan kerem, çektiğin ahın ateşiyle yanar, kül olur. Aslı, kırk gün Kerem’in küllerinin başında bekler. Küller dağıldıkça toplar. Aslı, kırk gün

************Kerem’in küllerinin başında bekler.
Küller dağıldıkça toplar.

Kırkıncı gün külleri toplarken saçları tutuşur, o da yanar kül olur.
Aslı’nın külleri Kerem’in küllerine karışır.
Bu dünyada buluşamayan Kerem ile Aslı, cennette buluşurlar

EFLATUN CEMGÜNEY (-1896-1981)

******BEN SENDEN ÖNCE ÖLMEK İSTERDİM!


Ben senden önce ölmek isterim.
Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun?
Ben zannetmiyorum bunu.
İyisi mi, beni yaktırırsın,
Odanda ocağın üstüne korsun içinde bir kavanozun.
Kavanoz camdan olsun,
Şeffaf, beyaz camdan olsun ki içinde beni görebilesin.
Fedakarlığımı anlıyorsun!
Vazgeçtim toprak olmaktan,
Vazgeçtim çiçek olmakta
Senin yanında kalabilmek için.
Ve toz oluyorum yaşıyorum yanında senin.
Sonra, sen de ölünce kavanozuma gelirsin.
Ve orada beraber yaşarız külümün içinde külün
Ta ki bir savruk gelin, yahut vefasız bir torun
Bizi ordan atana kadar...
Ama biz o zamana kadar ,
O kadar karışacağız ki birbirimize,
Atıldığımız çöplükte bile ,
Zerrelerimiz yan yana düşecek.
Toprağa beraber dalacağız.
Ve bir gün yabani bir çiçek
Bu toprak parçasından nemlenip filizlenirse,
Sapında muhakkak iki çiçek açacak :
Biri sen biri de ben.
Ben daha ölümü düşünmüyorum.
Ben daha bir çocuk doğuracağım.
Hayat taşıyor içimden.
Kaynıyor kanım.
Yaşayacağım, ama ,çok, pek çok, ama sen de beraber.
Ama ölüm de korkutmuyor beni.
Yalnız pek sevimsiz buluyorum bizim cenaze şeklini.
Ben ölünceye kadar da
Bu düzelir herhalde.
Hapisten çıkmak ihtimalin var mı bugünlerde?
İçimden bir şey ! Belki diyor.

NAZIM HİKMET RAM